de meeste mensen deugen

De meeste mensen deugen, natuurlijk!

Waarom is iedereen in kielzog van Bregman daar zo verbaasd over?

Kijk om je heen en zie hoe mensen je toe lachen, groeten en helpen , soms zelfs ongevraagd.

Kijk om je heen en zie hoe mensen samenwerken en grootse dingen voor elkaar krijgen, zelfs bij enorme uitdagingen.

Kijk om je heen en zie hoe mensen elkaar uitnodigen voor feesten en tafelen, gevers zijn van vriendelijkheid en zelfs hun zuurverdiende geld voor medemens in nood.

Kijk om je heen en luister naar de muzikale talenten en verwonder je over creativiteit.

Kijk om je heen en zie hoe bemoediging en vertrouwen mensen doet groeien.

Kijk zelf eens om je heen ...................

Homo puppy noemt Rutger ons, vriendelijkheid en vriendschappelijkheid is veel meer gemeengoed dan vijandigheid en verdeeldheid.

Alle idiote experimenten met mensen kunnen me boos maken, waarom iets bewijzen wat in de Schepping zichtbaar ligt geborgen?

Bregman heeft mij met zijn boek wel iets anders bewezen , namelijk dat het Kwaad bestaat.

Macht en misbruik is de wereld ingeslopen, elke dag verbaas ik me erover.

Over de bevrijding van die ellende is een ander Boek geschreven, maar helaas is dat te vaak verkeerd gelezen.

Daar deugt iets niet!!