weer terug om half 12 in de zaal

Corona en de zondagen

Het was begin maart 2020, de laatste keer dat we om half 12 voorzichtig en bang in de zaal stonden te musiceren.

Daarna vertrokken we als gemeenschap Keistadkerk. we hadden prachtige diensten op zoom, we kwamen met zoom in de zaal op de avond, we gingen breakoutzoom in de winter met de avondklok, we zaten toen weer s avonds in de zaal met steeds meer bezoekers en gingen de zomer naar buiten.

Nu zijn we blij weer terug te zijn, met de kinderen, met muziek , met elkaar!

Dan kunnen we er ‘gewoon normaal’ weer in.

En tegelijkertijd is het niet ‘gewoon’, maar heel bijzonder….we danken God dat we bij elkaar zijn, in samenwerking, en gezond!

En tegelijkertijd gaan we nooit meer ‘normaal’, maar vragen we je dit;

-           Ben je niet gevaccineerd, van harte welkom! Wij houden de 1,5 meter nog steeds aan voor jou

-           Wil je zingen , zing dan het laatste lied mee!

-           We drinken VOOR de dienst en buiten koffie.

-           We zullen de lightversie van zoom aanhouden voor wie thuisblijft (dat wordt echt nog even testen)

-           Kinderwerk start weer!

Hoe?

Thuisblijven met klachten, ontsmet je handen bij de deur, registreer je op de lijst, groet elkaar met knipogen en gezellige  woorden, pak een vrolijk kussentje om je aan Covid19 te herinneren en zoek een plekje zonder heen en weer te lopen.