kinderen en huiskamer

In de Keistadkerk hebben we prachtige ruimtes waar we onze kinderen tijdens de diensten opvangen.

Er is een veilige omgeving en er lopen leuke medewerkers die verhalen vertellen, spelletjes doen, knutselen.

Behalve de eerste zondag van de maand,

waarin de kinderen meedoen in de familiedienst, is er een creche voor kinderen tot 4 jaar, onderbouwgroep voor 4-8 jaar en een bovenbouwgroep.

Het zijn doorgaans kleine groepen, dus er kan nog meer bij!

We streven naar kwaliteit en gezelligheid en hebben onze slogan vertaald naar kinderwerkvisie:

Samen Leren Liefhebben

Samen

We houden ervan om zowel binnen als buiten plezier te maken met elkaar;  humor, creativiteit en veelkleurigheid is belangrijk voor ons.

We zijn een intergenerationele gemeenschap; we willen met elkaar optrekken als een familie, jong en oud delen samen het leven.

Leren

Jezus is dichtbij ons;  het is een uitdaging hem te volgen en de verhalen van de Bijbel te (be)leven.

We zijn outgoing; we sluiten onszelf niet op in het kerkgebouw, maar trekken ook regelmatig naar buiten om te spelen en zorg te dragen voor de schepping en de mensen om ons heen.

Ieder mag op zijn eigen manier God ontdekken en zijn Liefde leren doorgeven, ook onze kinderteams zijn heel verschillend.

Liefhebben

Bij ons mag je jezelf zijn; we houden al van je, zoals Jezus ook allang van je houdt.

Bij ons krijg je de ruimte om je eigen plek te zoeken en te vinden ; God geeft ons allemaal de vrijheid om onze keuzes te maken en Hij trekt door de Geest je al naar Jezus toe.