vrouwenetentje 5 november

Ben je net nieuw in de Stadskerk, of draai je al langer mee maar wil je graag de vrouwen uit de gemeente leren kennen, weet je van harte welkom!

We gaan samen eten en daarna ook bilblejournaling doen!

Hoe werkt ’t ook alweer:

Iedereen die komt neemt iets te eten en drinken mee, dat mag koud/warm, hartig/zoet/ zelfgemaakt/gekocht, afhankelijk van je tijd en kookkunsten:) We maken er een groot buffet van en gaan met elkaar aan tafel en in gesprek!

Het doel van deze avonden is om elkaar beter te leren kennen en een gezellig samenzijn te hebben!

Geef even aan of je van plan bent om te komen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Dan weten we ongeveer met hoeveel we zijn.

Bedenk ook eens of je wellicht iemand mee kunt vragen, bijvoorbeeld iemand die niet zo snel in haar eentje komt of geen Facebook heeft.

We kijken er naar uit jullie te ontmoeten, graag tot 5 november!