Proef! 22 september

Voor de 2e keer  wordt 'Proef! Geloven in het Soesterkwartier ' dit jaar georganiseerd.

Op zondag 22 september 2019 staan alle deuren van de Emmaüskerk open en kun je aan tafel schuiven voor een lunch. Daarnaast is er van alles te doen rondom het plein van de Emmaúskerk!

Een grote lange tafel nodigt je uit om aan te schuiven om 12.00 u en te genieten van een typisch Soesterkwartiers gerecht van je buurvrouw. Of je deelt jouw meegenomen lunch met mensen die je zou willen leren kennen. En voor iedereen die zich jong voelt, worden er pannenkoeken gebakken.

Om 13.30 uur start het theater voor kinderen, in het gebouw van Bij Bosshardt. Aan de andere kant, bij de huiskamer, is er een plein met allerlei spelletjes voor jong en oud!

Het evenement word je aangeboden vanuit de kerken in het Soesterkwartier. Je bent van harte welkom, zien we je dan?!

Voor mensen die het willen is er voorafgaand aan de lunch een gebedsbijeenkomst om 11 uur, en een gebedsestafette van zaterdag 11u tot zondag 11 u ( inschrijven is  handig, die lijsten in hal)