Beam the Light

Daar zit ik dan, op de achterbank van de bus, terug naar Amersfoort.

Er klinkt muziek uit een boxje wat is meegebracht,

ik ben samen met een aantal tienermeiden keihard aan het mee te zingen op die muziek.

Wat ben ik aan het genieten, en wat heb ik er een toffe dag op zitten zeg. (Het was daarom ook een ontzettende anticlimax toen ik mijn fiets even later aantrof met een lekke band…)

Ik heb ontzettend genoten van en met 15.000 jongeren en tieners in Ahoy, Rotterdam.

In de pauze hebben we heerlijke hamburgers gegeten bij de Nazarener gemeente in Rotterdam met meerdere tieners vanuit de DNJI. Niet alleen heb ik daarvan genoten, al waren die hamburgers wel echt heerlijk.

Ik heb ook genoten van het thema van die dag. Het thema was: ‘Beam the Light’.

Het ging er over dat Jezus ons licht is in de duisternis, dat wij dat licht in ons mogen dragen, en wij dat licht ook weer mogen doorgeven. Wat een prachtig thema!

Tieners, hoe jong ze ook zijn, schijnen het licht van Jezus uit!

Daarnaast waren de verschillende bands ook fantastisch, ik heb staan mee springen en dansen bij Hillsong Young & Free en met de Beam worship-band samen met de tieners God mogen aanbidden, hoe bijzonder is dat wel niet?

Zelfs nu, twee/drie weken later geniet ik er nog steeds van na.

Ga jij volgend jaar ook mee?

Esther - Jeugdleider