coronamaatregelen Keistadkerk

Samen staan we sterker, samen zijn we verantwoordelijk!

In Keistadkerk zorgen we goed voor elkaar, we volgen de adviezen van het RiVM, blijf thuis bij klachten , ook als huisgenoten die hebben.

We vragen je met ons mee te werken, je te houden aan de 1,5 meter afstand en een voorbeeld te zijn voor de wijk. Dit doen we uit liefde voor elkaar, zoals Jezus ons heeft liefgehad. Ook uit liefde voor elkaar spreken we elkaar op deze regel aan.

We hebben meestal niet meer dan dertig mensen en zelfs dan voelt het gezellig in onze zaal. Vanaf  oktober verwachten we dat je je naam opschrijft bij de deur.

Ook verwachten we dat je een mondkapje draagt totdat je zit, laten we er alles aandoen het virus te ontmoedigen en elkaar te beschermen....en natuurlijk ook dan de 1,5 meter aanhouden!

Luister goed naar de aanwijzingen die je krijgt van de hosts van de samenkomsten.  Je mag bij de deur van de Keistadkerkvleugel naar binnen en door de voordeur bij de piano naar buiten, zo komen we elkaar niet tegen in het smalle halletjee

We werken met zoom en zaal in een hybridedienst, dan zal even wennen zijn, maar daardoor kunnen mensen thuis ook echt meedoen. dat vinden we in Keistadkerk belangrijk: VERBINDING.

Zijn onze kussentjes in de hal op, dan hebben we het maximum aantal mensen van 30 personen bereikt .  Helaas kun je dan niet naar binnen. Voorlopig gaan we nog niet reserveren, we denken dat dat niet hoeft.

De deuren staan open zodat het zoveel mogelijk door lucht ......ben je gevoelig voor tocht, ga dan aan de andere kant van de kerkzaal zitten.

Een protocollair algemeen, maar blijvend belangrijk advies voor samenkomsten:

• Bij verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Blijf thuis
  • Was je handen
    • 20 seconden lang met water en zeep, daarna handen goed drogen
    • Voordat u naar buiten gaat, als u weer thuiskomt, als u uw neus heeft gesnoten, natuurlijk voor het eten en nadat u naar de wc bent geweest.
  • Hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog
  • Gebruik papieren zakdoekjes om uw neus te snuiten en gooi deze daarna weg
  • Was daarna uw handen
  • Schud geen handen
  • Houd 1,5 meter afstand (2 armlengtes) van anderen

Keistadkerkleden zitten in een nieuwsapp, wat onze registratiebackup is voor contactonderzoek GGD. Ben je te gast dan verzoeken we je je naam en telefoonnummer op een lijst bij de deur te zetten.

we gebruiken de toilet zo min mogelijk, hebben nog geen kinderwerk, drinken na afloop buiten verspreid op de stoep koffie.

EN last but not least.....we zingen NIET.