Proef! Geloof in het Soesterkwartier

Op 16 september is er van alles te proeven.

Allereerst ben je van harte welkom in de Westerkerk om 10 uur, voor een kerkdienst.

Daarna wordt het plein rond de Emmauskerk omgetoverd tot een plek waar voor iedereen wat te doen is!

Een grote lange tafel nodigt je uit om aan te schuiven en te genieten van een typisch Soesterkwartiers gerecht van je buurvrouw. Of je deelt jouw meegenomen lunch met mensen die je zou willen leren kennen. En voor iedereen die zich jong voelt, worden er pannekoeken gebakken.

Heb je je buikje rond gegeten, dan kun je op ontdekkingstocht in de kerk. Vind jij alle onderdelen op de foto?

Om 13.00 uur start het theater voor kinderen, in het gebouw van Bij Bosshardt. Aan de andere kant, bij de huiskamer, is er een plein met allerlei spelletjes voor jong en oud!

Als dit nog niet als muziek in de oren klinkt, dan klinkt er deze middag allerlei nostalgische, hippe, klassieke en frisse klanken vanuit de kerkzaal.

Het evenement word je aangeboden vanuit de kerken in het Soesterkwartier. Je bent van harte welkom, zien we je dan?